Plačila in dostava

Načini plačila in dostava naročila

1. Način plačila

Upravitelj omogoča naslednje načine plačila:

  • z nakazilom na račun upravitelja AV Progres d.o.o. (po ponudbi / predračunu).
    Uporabnik lahko naroči nakup tudi preko telefona na št. 040 804 171. Po naročilu se mu na njegov elektronski naslov pošlje ponudba ali predračun. Po vplačilu naloga se kupcu pošlje izdelek in račun. S plačilom po načinu predračuna se kupec strinja s splošnimi pogoji.
  • s kreditno kartico Eurocard/Mastercard, Visa
  • preko PayPal
  • obročno odplačilo z Leanpay
  • Po povzetju z GLS

2. Dostava naročila

Dostava naročila traja od 1 do 7 delovne dni po prejemu bančnega nakazila oziroma plačila – med vikendi in prazniki ni dostave. 

  • Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.
  • Pogodbeni partner za dostavo pošiljk sta Pošta Slovenije in GLS.
  • Pakete dostavljajo v dopoldanskih urah na naslov, vnesen ob oddaji naročila.
  • Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, itd.), bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za poznejši prevzem.
  • Če kupec blaga ne prejme v nekaj dneh od odpošiljanja, o tem nemudoma obvesti ponudnika.


Koliko znašajo stroški dostave?

Strošek poštnine je odvisen od zneska naročenih izdelkov.

  • Naročilo nad 99€ je znesek poštnine brezplačen
  • Naročilo od 0€ – 89,99€ je znesek poštnine 3,5 €

Odkupnino paketa lahko GLS kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno / debetno kartico. V primeru, da boste svoje blago plačali s kartico (na paketomatih GLS je možno samo plačilo s kartico), se vam bodo dodatno zaračunali stroški bančne provizije v vrednosti 1,43 % od zneska odkupnine, za katero vam bo GLS izdal račun. V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo GLS kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa in telefonska številka GLS dostavne službe (01 500 11 90), ter njihov elektronski naslov (info@gls-slovenia.com).