Plačila in dostava

Načini plačila in dostava naročila

1. Način plačila

Upravitelj omogoča naslednje načine plačila:

  • z nakazilom na račun upravitelja AV Progres d.o.o. (po ponudbi / predračunu).
    Uporabnik lahko naroči nakup tudi preko telefona na št. 040 804 171. Po naročilu se mu na njegov elektronski naslov pošlje ponudba ali predračun. Po vplačilu naloga se kupcu pošlje izdelek in račun. S plačilom po načinu predračuna se kupec strinja s splošnimi pogoji.
  • s kreditno kartico Eurocard/Mastercard, Visa
  • preko PayPal. Strošek plačila s PayPalom je za kupca 3%.
  • obročno odplačilo z Leanpay. 
    V spletni trgovini se opcija Leanpay prikaže nad zneskom 199 eur. Za zneske pod 199 eur nas prosim kontaktirajte. 
  • z VALÚ – je varen in enostaven način plačevanja prek spleta, saj telefonska številka nadomesti številko plačilne kartice.
  • po povzetju s Pošto Slovenije.
  • z gotovino ob osebnem prevzemu v Orli vasi. 

2. Dostava naročila

Dostava naročila traja od 1 do 7* delovne dni po prejemu bančnega nakazila oziroma plačila – med vikendi in prazniki ni dostave. 

    • Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.
    • Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije.
    • Pakete dostavljajo v dopoldanskih urah na naslov, vnesen ob oddaji naročila.
    • Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, itd.), bo dostavljavec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za poznejši prevzem.
    • Če kupec blaga ne prejme v nekaj dneh od odpošiljanja, o tem nemudoma obvesti ponudnika.

 

    * V primeru, da izdelka ni na zalogi in/ali dostava traja dlje kot 7 dni, vas o tem obvestimo takoj, ko je to možno. 


Koliko znašajo stroški dostave?

Strošek poštnine je odvisen od zneska naročenih izdelkov.

  • Naročilo nad 199€ – Poštnina je brezplačna. 
  • Naročilo od 0€ – 198,99€ je znesek poštnine 4 €.
  • OPOMBA: Pri klimatskih napravah cena ne vključuje dostave. 

 

Na Pošti Slovenije so s POS-terminali opremili več kot 480 pismonoš, ki dostavljajo paketne pošiljke, ter vam tako omogočili še enostavnejše nakupe, saj lahko pakete z odkupnino plačate s karticami Mastercard, Maestro, Visa, Karanta in Diners Club (Diners Club tudi na obroke).

Brezgotovinsko plačilo nudijo tudi na 114 poštah, kjer lahko prek prenosnega POS-terminala z omenjenimi karticami plačate:
Storitve (npr. poštnino za oddajo ali prejem pošiljke.)

Prevzem paketov:
Petrol na svojih prodajnih mestih v skladu s svojim cenikom zaračuna nadomestilo za izročitev paketov in odkupno poslovanje.

 

3. Kako izbrati želeno možnost dostave?

Ob zaključku spletnega naročila lahko pri izboru načina dostave izberete vam najljubši način prevzema. Izbirate lahko med naslednjimi možnostmi:

  • Dostava v PS Paketomat (24 PS Paketomatov po SLO).
  • Dostava v paketnik Direct4me.
  • Dostava na dogovorjeno mesto (terasa/balkon, garaža, lopa, pred vhodom …).
  • Dostava na bencinski servis (110 BS Petrol ali 41 BS MOL Slovenija).
  • Dostava na drugi naslov – kateri koli naslov v RS.
  • Dostava na izbrani datum (na voljo trije različni datumi).
  • Prevzem na pošti.

 

PS Paketomat

V 15 krajih po Sloveniji se nahaja 24 PS Paketomatov. Paket lahko po prejemu obvestila o dostavi v PS Paketomatu prevzamete v 72 urah. Če paketa ne boste utegnili prevzeti, vas bo počakal na najbližji pošti še pet dni.

Seznam PS Paketomatov za prevzem paketov

Ob spletnem nakupu za mesto dostave izberite PS Paketomat v vaši bližini oziroma zapišite naslov za dostavo v paketomat na naslednji način:

Janez Vzorec (041 123 123)

PS Paketomat Partizanska 54 (lokacija paketomata)

2702 Maribor

Paketnik Direct4me

Pri spletnem nakupu ob vnosu želenega naslova dostave izberite enega od paketnikov. Več kot 400 paketnikov Direct4me je nameščenih ob poštnih poslovalnicah, še več kot 200 paketnikov pa je na voljo na dodatnih lokacijah po državi. Paket lahko po prejemu obvestila o dostavi v paketnik Direct4me prevzamete v 72 urah. Če paketa ne boste utegnili prevzeti, vas bo počakal na najbližji pošti še pet dni.

 

Naslov za dostavo v paketnik zapišite na naslednji način:

Janez Vzorec (041 123 123)

Direct4me paketnik Istrska ulica 49 (lokacija paketnika)

2000 Maribor

Naložite si aplikacijo Direct4.me za prevzem pošiljke (APP Store, Google Play).

Bencinski servis Petrol

Na 110 Petrolovih prodajnih mestih omogočamo prevzem in oddajo paketov ter oddajo priporočenih in navadnih pisem. Petrol zaračunava nadomestilo za izročitev paketov in dodatno nadomestilo za odkupno poslovanje na njihovih prodajnih mestih v skladu s svojim cenikom. Nadomestilo za izročitev paketov (0,45 EUR) in nadomestilo za odkupno poslovanje (1,05 EUR) vam bodo zaračunali ob prevzemu paketa. Paket vas bo na Petrolovem bencinskem servisu čakal osem dni.

Naslov za dostavo na Petrolov bencinski servis zapišite na naslednji način:

Janez Vzorec

Bencinski servis Petrol

Tržaška cesta 36 (lokacija BS)

2000 Maribor

Bencinski servis MOL

Odslej lahko na 41 izbranih bencinskih servisih podjetja MOL Slovenija prevzemate svoje pakete. Pri spletnem nakupu ob vnosu želenega naslova dostave izberite enega od bencinskih servisov MOL v Sloveniji. Paket vas bo čakal na bencinskem servisu MOL osem dni.

 

Naslov za dostavo na bencinski servis MOL zapišite na naslednji način:

Janez Vzorec

Bencinski servis Mol

Ptujska cesta 56 (lokacija BS)

2000 Maribor

Moja dostava – moja izbira

S storitvijo Pošte Slovenija Moja dostava – moja izbira lahko v zadnjem trenutku spremenite lokacijo in datum dostave paketa, ko je ta že na poti k vam. S SMS-om ali z elektronskim sporočilom boste prejeli povezavo do spletne aplikacije Moja dostava – moja izbira, kjer boste lahko izbirali med različnimi možnostmi dostave. Omenjeno storitev lahko uporabljate pod pogojem, da ste v procesu spletnega nakupa navedli svojo mobilno telefonsko številko ali e-naslov.

Dodatne informacije

Za dodatne informacije o statusu vašega naročila lahko sledite pošiljki na Sledenje pošiljk. Za pomoč uporabnikom glede dostave vam je na voljo kontaktni center Pošte Slovenije na e-naslovu: info@posta.si ali telefonski številki 080 14 00.

 

4. Prevzem blaga ob dostavi in reklamacije dostave – prevoza

Kupcem svetujemo, da v izogib težav pred podpisom dostave pregledate embalažo (stiropor, karton, folija). Če je embalaža nepoškodovana, nezmečkana lahko dostavljalcu podpišete brezhibnost paketa in dostave.

V primeru, da so na embalaži vidne poškodbe, udarci in podobni znaki slabega ravnanja z blagom je potrebno pred popisom od dostavljalca zahtevati zaznamek vidnih poškodb. Dostavljalec je na vašo zahtevo dolžan izpolniti zapisnik vidnih poškodb, saj v primeru prevzema brez zaznamkov dostavljalec smatra, da je dostava opravljena brezhibno, s tem pa niste več upravičeni zahtevati odškodnino ali vračilo izdelka. Preden rahlo poškodovano embalažo odprete, je smiselno narediti nekaj fotografij vidnih poškodb embalaže.

V primeru, ko na embalaži opazite večje poškodbe, vdolbine,… predlagamo da dostavljalcu pošiljko zavrnete zaradi vidnih poškodb in o tem naknadno obvestite nas.

Splošna priporočila:

Vidne poškodbe embalaže je potrebno reklamirati vozniku takoj ob dostavi – pri dostavljalcu.
– Prav tako priporočamo, da pred odprtjem paketa le tega slikate.
Embalaže ne uničite in zavržite takoj. Originalno embalažo (stiropor, karton) potrebujete v primeru morebitnih reklamacij oz. vračila izdelka. 

Morebitne zaplete ob dostavi poškodovanega paketa nam lahko skupaj z dokazili pošljete na e-naslov info@lepdom.si.