Kdor vpraša, ne zaide

POGOSTA VPRAŠANJA

Navedli smo nekaj najbolj pogostih vprašanj naših strank.
Če vašega vprašanja ni, nas prosim pokličite in vprašajte, z veseljem vam bomo skušali odgovoriti.

Kje lahko prevzamem blago? Lahko pošljete izdelek na moj naslov?

Blago lahko prevzamete na našem prevzemnem mestu: Orla vas 27, 3314 Braslovče.

Izdelek pa vam lahko tudi pošljemo preko kurirske službe GLS in Pošte Slovenije.

Kam se naj obrnem za nasvet pri nakupu bele tehnike, gospodinjskih aparatov ali kozmetike?

Pred nakupom lahko pokličete na 040 804 171 (od 8h do 16h) in se posvetujete z našim svetovalcem glede vaših želja oz. vprašanj.

Ali lahko ponudite tudi belo tehniko in gospodinjske aparate, ki niso na vaši spletni strani?

Če iščete specifične aparate, ki niso objavljeno na naši spletni strani nas kontaktirajte in potrudili se bomo, da najdemo dobro in ugodno rešitev.

Ali je dostava brezplačna?

Da, dostava je brezplačna za nakupe nad 99 €. Za manjše nakupe se obračuna strošek dostave 3,5€.

Kakšne so možnosti plačila?

Preko spleta lahko plačate s kreditnimi karticami VISA, Mastercard, PayPal. Omogočamo tudi obročno plačilo LeanPay.

Blago lahko plačate po predračunu ali ob dostavi GLS-ovem kurirju.

Ali imajo izdelki garancijo?

Vsi izdelki imajo garancijo, v skladu s pogoji proizvajalca.

Kam se naj obrnem, če želim uveljavljati garancijo?

V primeru, da želite uveljavljati garancijo, se lahko obrnete na nas ali na katerikoli pooblaščen servis, ki vam je najbližji. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.

Pod kakšnimi pogoji lahko izdelek vrnem?

Izdelek lahko vrnete v roku 14 dni od prejema blaga. Edini strošek, ki ga krije kupec je strošek vračila blaga.

Blago, ki ima poškodovano embalažo, sledove uporabe in nima priloženega računa bo zavrnjeno.

Kaj storiti, če dobim poškodovano pošiljko?

Če opazite, da je ob prevzemu pošiljka poškodovana, da manjka vsebina ali da so vidni znaki odprtja lahko vložite postopek za odškodnino pri kurirski službi. Tudi nas lahko obvestite o težavi in skupaj s kurirsko službo vam bomo svetovali, kako izpeljati postopek čim hitreje. Ob prijavi poškodbe bomo potrebovali fotografije paketa, poškodb, nalepk kurirja in opis poškodbe.

Kako lahko opravim razširitev - podaljšanje garancije?

garancijo lahko podaljšate na spletnih straneh od proizvajalca. preberite si njihova navodila, saj se le ta lahko razlikujejo med seboj.

Predpogoj za podaljšanje garancije je registracija artikelov na spletni strani v roku 4-ih tednov po dnevu nakupa ter aktiven lasten naslov spletne pošte. Garancijsko obdobje se začne z datumom nakupa.

Šifra registracije se nanaša na posamezno apravo, aparat. Vsako napravo morate registrirati posebej. Pri uveljavljanju garancije morate kodo registracije priložiti oziroma poslati skupaj z originalnim računom. Podatki na računu in na spletni strani za registracijo se morajo ujemati.